3 Temmuz 2012 Salı

TRAFİK NERELERDE?


                  Yok yok bu bir şaka olmalı, inanılmaz bir nokta koyulur bunun sonuna, İstanbul trafiğinin halini İstanbullu olmayanlar bile bilirler, trafiğe girdiğinizde o trafikten çıkmanın ne zaman gerçekleşeceği şansa kalmıştır. Yapacak birşey yoktur artık. Kendinizi simitçileri, kağıt helvacıları, şarj aleti satanları takip etmeye başlamış bulursunuz.
                   
                    Ama benim başıma gelen olaydan dolayı şaşkın oluşumun nedeni işte burada normal bir İstanbulluyla çelişir durumda, geçen günlerden birinde sabah saatlerinde beylikdüzünden avcılara gitmem gerekiyordu. Trafik kabusunu yavaş yavaş hissetmeye başlamıştım ki o korktuğum trafik bir türlü karşıma çıkmıyordu. Ardından avcılardan bakırköye gideceğimden korkum o yola doğru kaymaya başlamıştı ki fren bile sıkmadan bakırköy deniz otobüslerinin orada kendimi buldum. Belli bir süre afallamış olduğumu anladığımda en başa geri dönmem gerektiği aklıma geldi. 30 km yi 20 25 dakikada almam lazımdı ki görüşmeye yetişebileyim. Şirketi arayıp bayağı geç kalacağım dedikten 18 dakika sonra (sakın hızlı gittiğimi düşünmeyin yolda sadece ben gidiyor gibiydim) ofisten içeri girdim ve tarihe bu günü altın harflerle yazdırdım.

                   Tam tamına 50 dakikada beylikdüzünden avcılar bakırköy tekrardan dönüş olarak beykente dönmüş bulunmaktaydım. Bu bir rüya olsa gerekti.

10 yorum:

  1. rüya tabirlerine bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yok yok gerek kalmadı galiba, rüyaymış bugün anladım geri gelmiş trafik

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. ne yapayım Usta... arada böyle rüyalar iyi geliyor ama...

      Sil
  3. Kıyak bir gündeymişsin demek ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sadece bir günmüş onu anladım tekrardan ... :)

      Sil
  4. hahah şuan sinirden gülüyorum ahahahaha.
    Şuan trafikteyim ve kafayı yiyeceğim bahçeşehire kadar taksimden otobüsle.. Bir an önce eve varmak lstiyorum!!!!
    :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanada güzel uykular o zaman heidi çünkü o trafiği anca rüyamızda görürüz biz ( ama inanılmaz boştu yol ya )

      Sil