21 Temmuz 2012 Cumartesi

KEŞKE BAŞKA ŞEY İSTESEYMİŞİM...

 Bilirsinizki dün günlerden Ramazanın ilk günüydü ve ben oruçtum. Yapılacak birşey yoktu ama  belli saatten sonra gördüğünüz insanları yada cisimleri pideye, kadınbudu köfteye, buz gibi bir suya, patatesli böreğe benzetiyordum. Ben günün genelinde Annem sayesinde olacak öğlen açlık başlarken konuştuğumuzda naber Anne deyip bir gaflet yaparak mücver yapıyorum oğlum sende çok seversin dediğinde günün geri kalanında gözlerimin önünde bulunmaya başlamıştı mücverler..

     Ama evdeki akşam yemeği menüsünde olmadığını bildiğim için yapacak birşey yok diyerek iftara az kala arabayı park edip eve doğru yürürken arkamdan EMİR sesini duyduğumda kafamı zor çeviriyordum. Burnuma doğru çalınan Mücver kokusu gözlerimide ziyafete ortak etmesiyle keyfim yerine geldi. Gizem arkadaşımız beni ve midemi çok mutlu etmiş bulundu farkında olmadan yanında da çok güzel bir tatlıda cabası oldu. İftarda midem bayramı erken kutlamanın mutluluğuyla bir güne daha oruçlu başladı hadi bakalım hayırlısı...
   
   Gizem arkadaşımızın ayaklarına sağlık deyip teşekkür eder ama esas teşekkürüde annesi Kevser ablanın ellerine iletirim.

10 yorum:

  1. için temizmiş.:)))
    Allah kabul etsin oruçlarını.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok içim çok temiz değildir onu bilirim.
      Ama teşekkür ederim melodram.. İnşallah eder :)

      Sil
  2. İçin temiz mi değil mi ben bilmem. Teeee buralardan belli olmuyor:)
    Ama sevilen birisin o kesin Begit!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmaz oralardan Semi.. Bi buluşma ayarlayalım kaçmayın artıgın..
      Masraflar için sponsor bulacağız..
      Severler sağolsunlar...

      Sil
  3. Kaçtığım yok, her an çantam hazır bekliyorum.
    Lakin bu iş yatar gibi Begit. Malum ramazan, benim alakam olmasa da olanlar var. Nasıl olacak buluşma işi?
    Haydi bakalım düşünelim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir fikir atarım hemencecik zati bu iş olsa olsa ya cumartesi yada pazar olur....
      Günü belirleriz ilk sonrada tarih atarız önüne derim ben. Ramazan evet doğru bende orucum ama sorun olmaz benim için alışkınım ben hem sponsor bulacağız daha .... :)

      Sil
  4. Zor olmaz mı oruçlular için? İftara yetişmeleri lazım, tabii gidilen yer neresi olacak ona bağlı.
    Bu arada ağustos bana uymaz, yokum.
    Temmuz içinse 1 hafta sonu kaldı.
    Neyse siz karar verin, ben elimden geleni yaparım:)
    Olmadı, hafta içi gelir iş yeri ziyaretleri yaparım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mazeretler ve kaçış başladı galiba... :)

      Sil
  5. ben de ne çok severim mücver.

    YanıtlaSil