24 Haziran 2012 Pazar

PAŞA KEDİMİZİN MANZARALARI

Aman kedi ile mi uğraşacağız derken evimize giren bir avuç haliyle bizimle büyüğen sıcak kanlı bir o kadarda vur eline al lokmasını tipli bizim garfield lakaplı ''PAŞA'' Kedimiz karşınızda...
Daha ufak çok ufak
Sanki biraz yamuk duruyor

Balıkları yeni götürdü...
Bu duruşu benden öğrendi

Yeri gelirse sinirlidir...

Bu aralar askerdeyim adam yerime kurulmuş..



Çaktırmadan neler var kesiyor..
Uykusuzluğa dayanamaz


Yemek yemeğe gelirkende çok bilmiş olur

İşte en havalı halleri arkadaşın

8 yorum:

  1. walla çok tatlı görünüyorda ben korkuyorum paşadan.bakışlarını çözemedim.baygın baygın bakıyor.piskopatmıdır uykulumudur hüzünlümüdür sinirlimidir çözülemiyor.pisipisikopat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkma korkma Usta zarar gelmez ondan ama çok güzel resimler bunlar..

      Sil
  2. Fotoğraflar güzel de, ben de bu tüylerden korktum! Nasıl dökülür bunlar bu sıcakta düşünemiyorum. Bizimkinin tüyleri bu kadar uzun olmamasına rağmen yazın feci durumdayız, yatttığı yerde kedinin yarısı kalıyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaza doğru biz paşanın tüylerini kestiriyoruz. çirkin oluyor ama neyse diyip bakıyoruz iki ay...
      Ama bu halide çok güzel dimi

      Sil
  3. Bu kediyi kısa tüylü düşünemedim, hele de bu surat:))
    Cinsi karışık mı? Tam İran değil sanırım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hişt sakın duymasın öyle dedğini çok üzülür kırma mı diye..
      hakika iran kedisi kendisi :)

      Sil