22 Haziran 2012 Cuma

GÜZELE BAKMAK SEVAPTIR DEYİP.....

     Bu ülkenin güzel yada çirkin kadını (kadının çirkini olmaz derler)  olmak zor iş olsa gerek, günün belli zamanlarını sokakta geçiren bir şahsiyet olarak bizim erkek diye tabir ettiğimiz ve kadınları farkında olmadan yada farkında olarak gözünü çıkartırcasına içlerine düşerek ve tabiki rahatsız ederek bakmaları ona bakmakta denmez masaya koyup yemeye çalışmalarına anlam veremiyorum.


    Niye bu kadar aç bir toplum olduk biz, hadi karşınızdaki şahıslar yukarıda ve aşağıdaki vatandaşlar olsalar gözünüzü almadan bakın zaten bütün dünya onlara bakıyor.
    Sanki türk erkeklerinin hepsi FBI ajanıda kırmızı bültenle aranan canlı bombayı bulmaya çalışıyorlar gibi kadınların bütün vucüd hatlarını ince eleyip sık dokuyarak mercek altına alıyorlar. Hepsinin anası hanımı kardeşi olmasına rahmen kendi akrabalarına aynı bakışlar dönse o bakanların gözlerini çıkartmak istemelerine rahmen , bakarken bunları hiç düşünmüyorlar.

8 yorum:

  1. "Gönülden bir alkış" goes to "Emir" ;)
    Keşke herkes senin gibi düşünebilse, çok diil azııııcık olsa yeter..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ŞanslıKedi...
      geri kalmış ülkelerin büyük sorunlarından biri, ama doyumsuzlukta bunu tetikliyor sanki..
      Yanında arkadaşı varken bile bunu yapabiliyorsa insan...

      Sil
  2. Bu konuyu toplumsal olarak taaaaa derinlere girip incelemek lazım Begit:)
    Burada bunu ifade edebilir miyim bilemiyorum.En azından çalışayım:)
    Cinselliğin, sex konusunun sadece dört duvar arasında yaşandığı, ilgili her şeyin sansürlendiği toplumlarda bu kaçınılmaz bir gerçek halini alır. Büyük çoğunluk için konuşuyorum, çoğu kız-erkek arkadaş nedir bilmeden, cinsellik tanımadan evleniyorlar veya evlendiriliyorlar. Ahlak anlayışının kadın üzerinden yürütüldüğü (ya da bakirelik üzerinden)erkek egemen toplumlarda yaşananlar şaşırtmıyor beni.
    TV`de film izlemiyorum hiç! Oto boka sansür, elinde kadeh var (ama yok), sigara var(ama yok), öpüşme var(yerine reklam), sex adı bile yasak nerdeyse. Sansürleyince bunlar yok olmuyor, sen devletsen eğer, çözüm üret.
    Sansürün, baskının hiçbir zaman çözüm olduğuna inanmadım, inanmıyorum da. Toplum bir yerden patlak verir, veriyor da.
    Of sıkıcı oldum ben, bitiriyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet katılıyprum yazdıklarının çoğuna ama ya yanında kız arkadaşı (karısı) varken bile bunu yapabiliyorsa biraz zor düzelir gibi geliyor bana..
      Birde bizim ülkemizde doyumsuzluk diye bir konuda var.. Oda bu konuları tetikliyor bence...

      Sil
  3. Olan olmuştur zaten, insanı düzeltemezsin, böyle bir çaba yanlış.
    Toplumsal bir değişim istiyorsan çocuklardan başlamalısın.

    Ülkemizdeki doyumsuzluğun temeli zaten tüm bu yorum 1`de anlattıklarım.
    Ha bunlarda ek olarak kronik durumda olanlar, biz onlara hasta diyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık bu 4+4+4 ile neyi değiştirirsin oraı muhamma..
      Biz elimizden geleni yapacağız ya diğerleri..
      yok Yok kurtulmaz bu ülke ... :)

      Sil
  4. Ümitsizim desem:((

    Bu arada bloğunu buraya kaydettin mi?http://bloglarlistesi.blogspot.com/

    Bir de buraya:
    http://1sosyalmedya.com/blog-dizini/

    Twitter`dan da bunları takip et:
    https://twitter.com/#!/freemagtr
    https://twitter.com/#!/benimblogum

    Aklıma geldikçe yazarım.
    Senin için çalışıyorum Begit:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bir oğlum daha olursa adını ümit koyma kararı alacağım galiba... :)
      ama bu ülkeye çocukta yapılmaz sanki :)
      Hem görevler yerine getirildi.... Semi..

      Sil