20 Haziran 2012 Çarşamba

MEHMETÇİĞİN ASKER ANNELERİ


         Yine o sabahlardan birine uyandık, bazımız okudu lanetledi, bazımız duydu lanetledi, bazımız gördü lanetledi, ortak hareketimiz lanetlemekti. Terör yandaşçısının istediğide kendi propagandasını yapmak olduğundan hoşuna gitti her sesin onun adını tekrarlamasından....

          Biz rahat uyuyalım diye orda oldukları söylenen Askerlerimiz bugünü toprağın altında bizim onlara söylediğimiz mehmetçik ölmez vatan bölünmez sözleriyle gömülüyorlar. Ya o yavrusunu toprağın altına yollayan  ANALAR ,evet onlarda bizimle beraber lanet okuyorlar teröre, biz yarın hayatın akışına karıştığımızda o elleri öpülesi ANALAR vatan borcu diye yolladıkları aslan oğullarını  resimlerde kokluyor oluyorlar. Hergün o gün gibi onunla beraber o soğuk mezara giriyorlar. Tabağındaki yemeği bitirmediğinde, iki gün sesini duymadığında bir parçasını kaybeden ANALAR o dev gibi oğullarını o mezara bıraktığında hangi parçalarını kaybediyorlar.

        ANALARA sorsanız oğulları yerine askere gidecek olurlar, onlar yerine ölecek olurlar ama ya devletimizin büyüklerine sorsanız (ki analardan büyük olmaz da neyse) ben almayayım onlar bizim yerimize bu çeklimez acıyı çeke dursunlar der, taziyeye gider diğer taraftan yollarına bakarlar.

      

2 yorum:

  1. Yıllar önce bir şehit cenazesinde bulundum. Şehit edilen oğulları bilgisayar mühendisliği okuyup, nişanlanmış ve askere gitmişti. Eğitimden sonra Hakkari çıktı ve 1 ay bile olmadan şehit haberi geldi.
    Cenazede annenin çığlıkları kulağımda.
    Hiçbir tesellisi olamaz bu acının.
    Anne baba vatan sağolsun demedikleri ve modern görüntülü olunca devlet babadan ilgi bile görmediler.
    Ben bakamıyorum artık haberlere, insan anne- baba olunca çok daha iyi anlıyor. Bir insan hiç kolay yetişmiyor, hepimiz görüyoruz ne fedakarlıklarla büyütüyoruz onları.
    Birkaç gündür alakasız şeylerle ilgileniyorum. Haberlere bakıp devletin palavralarını dinlemek istemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zor çok zor o günlere gelip o acıları çekmenin tarifi olamaz.
      İzlemek görmek yaşananları anlamaya çalışmakta çok zor...
      aynı görüşteyiz bende kaçıyorum kaçabildiğim kadar...
      Ama bizde kaçarsak ne olacak böyle kime kalacak bu ortalık işte ondan korkuyorum bende

      Sil