22 Mayıs 2013 Çarşamba

YENİ 2 HEDEF KONDU



        Bezelye blogunu açtığımdan beri farklı bir tarzda da kullanmaya çalışıyorum. Kendim için yapmak istediklerimi buradan dile getiriyorum ki kendime söz vermiş olayım ve bunu yerine getirmek içinde fazlasıyla bir çaba göstereyim.

        Yeni hedeflerimden ilki dövme ve yeni bir dövme..... bayılıyorum dövme işine bu sefer iki tane olacak biri bir şekil diğeri de güzel bir yazı... Buradan paylaşmak istiyorum artık iyice şekillendi kafamda ama son yorumlarda her zaman önemli bakalım beğenecekmisiniz. Bu dövmeyi kafamda iyice şekillendiren çalışkan bezelye Semi'yede ayrı yeten çok teşekkür ederim.....

Beni öldürmeyen her şey güçlendirir. Alman düşünür Nietzche'nin güzel mi güzel sözü 
    Kafamdaki şekil bu söz bu yeri ise yağ sağ kol biceps bölgeme yada omuz başına düşünüyorum.. Boyut çok büyük olmayacak ama güzel olacak sanki... 



    İkinci dövmem ise biraz daha farklı küçük ama anlamlı bir şey olsun istiyorum ve aklımda şöyle birşey var ;

Bunu da iç kola düşünüyorum.. Biraz bayan işi gibi gözüküyor ama  bana hiç öyle gelmiyor ben aşığım hakiki bezelyeme....




Gel gelelim kendime alacağım büyük mü büyük hediyeye... 3 yıldır keyifli bir şekilde benim takip edenlerde bilirler motor kullanıyorum ama bu öyle beklediğiniz motorlardan değil daha çok büyük bir scotter ama yeni fenomenin Honda GBR 250 'lik... Yani anlayacağınız supersport terfi çalışmalarım var. Önümde çok bir süre kalmadı  bu keyfi yaşamak için...













    Bakalım aldığımda sevinç çığlıklarımı duyarsınız.. Şuan son aşama olan ehliyet kursu sınavını bekliyorum. Çünkü bu motoru polis kardeşlerimiz çok sevmiyor ve her fırsatta tabi ki yakalarlarsa çevirmeye çalışıyorlar.. Bu sekmentte beklentimi karşıladıktan sonra daha torklu makinalarda bekler gibi beni...

    Bakalım hedefler düşünüldü yaratıldı artıkta yazıldı gerisi sadece doğru zamanı beklemeye kaldı... Hadi ben kaçar bezelyeler.. Kendinize iyi bir bezelye gibi bakın emi......

                                         Meraklılara ufak bir tanıtım videosu da koymadan edemedim..

36 yorum:

  1. Küçük bir oğlun varken motor biraz tehlikeli değilmi ? =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tehlikenin nereden geleceğini biliyormuyuz sonsuz bezelye :)
      Motor bir tutku ve bende ona yakalandım galiba :)

      Sil
    2. Annemle tanıştırayım itina ile o tutkuyu eti tutkuya dönüştürür yedirir sana hahaha bende istiyordum ama annem annelik hakları ile ilgili konuşmalar yapınca, bende gittim başka bişi aldım onada laf etti ama napalım =D kıyamıyor insan, eğer avrupanın herhangi bir ülkesinde yaşıyor olsak hiç düşünmeden alırdım ama Türkiyede özellikle istanbulda büyük sorunlara gebe olabiliyor çünkü saygısız insan çok, bi kerem taksici kovaladığıımızı bilirim sıkıştırmıştı adam bizi !! =P

      Sil
    3. haahhahaha şunu şöyle anlatmak gerekir. Birine aşık olursun o senden nefret eder seni kötü yollara düşürür belkide hayatını karartır ama sen ona genede aşıksındır :9 gözün hiçbir şey görmez kimseyi dinlemezsin ya hani... işte o dur benim motor tutkum :) Annelere kalırsa 4 lastikli bisiklete bindirecek beni de ama oda bahçede :)

      Sil
    4. KTM duke 250cc var birde

      Sil
    5. hımmm biliyorum onuda turuncusu havalı.... motorda bayağı iyi... hem bakıyorum aklın kayar gibi senin bu konulara... işte böyle başlıyor o heyecan gizli gizli için kaynıyor görünce :)

      Sil
    6. Ben bi ara baya ilgilenmiştim İstanbul parkda standı vardı bu duke nin hoşuma gitmişti =)))) beni motordan geçirecek tek şey klasik arabaydı, sanada memoli cipi alalım ;) en ferahından

      Sil
    7. Araba var ama hiç sarmiyor beni... Özel hissetmiyorum kendimi onda... hem klasik işi çok masraflı :) ve tabiki zaman önemli bu istanbul da... 9 ay motor 3 ay araba en güzeli :) aklın kalmış senin her an bir bombada sen patlatirsin ona göre :)

      Sil
    8. Duke güzel =D ya bakalım kısmet, ilk önce şu arabayı bir çıkartayımda 2 yıla yakın uğraşıyorum, sıkıldım diebilirim binmeden satıcam nerdeyse =P ozmn bir çılgınlıkla motor olsun isterim ondan sonra ver elini dağ taş kamp şu araba yüzünden çoğu şeyi erteliyorum =( sen motor al al =)

      Sil
    9. Hahaha dedim sana... sende al beraber dag taş keyfi yapariz ustat bezelye. ..

      Sil
  2. Sonsuzluk isaretini bende dövme olarak düsünüyorum, fakat yüzük parmagimin icine ufak bir sekilde. Bayan isi demissin, önemli olan senin onunla ne ifade etmek istedigin. Benim fikrim ise, sonsuzluk isaretinin icine Love yerine bezelyenin adini yazdirsan? Ne dersin. Böylece ufakligin sonsuz sevgisi sonsuz olur. Almanca bildigim icin yazdigini okumadan aa almanca yaziyor dedim, Nietzche cok güzel söylemis bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanca yazdiracagim bezelye ahu... guzel olur orjinali... sonsuz cok hos duruyor ben cok begeniyorum. Aslan sol omzumda var kocaman bir sekilde hemde :) birazda sifre olsun sanki love :) iyi olmaz mi

      Sil
    2. Tabi ki o zaman öyle güzel olur. Bezelyenin adi Aslan mi? Oglunun adini bilmiyorum ki ;)

      Sil
    3. Evet alman bezelyesi oğlumun adı aslancan... bir tanecik canım benim o :)

      Sil
    4. O zaman cok güzel bir isim ve sonsuzluk isaretinin icine yazdirmaya gerek yok ;)

      Sil
  3. O cümlenin Türkçesi her karakterde yazılmışı NERDEYSEE herkeste var. Orjinalini iyi düşünmüşsün;) bu 1. GOTHIC HALİ FENA OLMAMIŞ;)
    Sonsuz dövmesini ben yüzük parmağında alyans olarak seviyorum. Bana cidden hatun işi geliyor. Yalan yok;) Görünmeyecek yere yaptırmayı planlamışsın gerçi olabilir o zaman:)) bu da 2.

    Hepsi güzel hoş da senin dövmecin kim baş bezelye???? :))) moda'da dedin kaldı öyle:/ Merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes aynı hayatı yasiyor zaten bezelye.. ama sözler kalıcı hoş olacak gothic olarakta. .. bayagi icime sindi... sonsuz aşk evet biraz kız isi gibi duruyor ama bence başka bir dunyayida anlatıyor gibi geliyor bana... sonsuz aşk ne olabilir ki diye sorsan kendine anca annem babam yada çocuğum dersin gibi.... benim can oğlum sonsuz aşkım .... dovmecim modada golden arrow 2011 2012 turkiye sampiyonu fahrettin demir fena cocuk. Ve yer daha önceden tanıdığım super bir ailenin hep seçmece cocuklari topluyorlar mimarsinan güzel sanatlar mezunu :) tavsiye ederim

      Sil
    2. benimde şu hoşuma gidiyor, arada baksan ne yazdığıma fotolarıda görürdün =)
      http://koyulaci.blogspot.com/2013/05/baz-sarklar.html -bu linkdeki dövme

      Sil
    3. Aşk fazla tutkulu bir tabir aile bağını anlatmak için. Ben tercih etmem şahsen ama karar senin, beden senin;))))) saygılar:) Teşekkür ederim adres için. Aklımdaa;)

      Sil
    4. İşte o tutkuyu aslan bezelyem sagliyor bana... :) sadece tutma derim git ne istersen yaptir dövme icin :)

      Sil
  4. Begit, ben hala aynı fikirdeyim, söz ve yazım şekli de gayet uyumlu. Yazının altındaki FN harflerini yazdırmak istemezsen belirt.
    (Friedrich Nietzsche)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok çalışkan bezelye semi çok sevdim Dovmemi simdiden ısındım bile :) yardımların icinde çok tesekkur ederim

      Sil
  5. Emir,dövme fikrine bayıldım.Süper olur bence:)Siyah motoru çok beğendim,siyahın herşeye kattığı bir asalet vardır diye düşünürüm hep.Ayrıca doğru söylüyosun,yani evde oturduğumuz yerde bile hayat garantimiz yok,ne olacağı bilinmez.Bence anı yaşamak lazım...Hayatını yaşanır hale getirebilmek için,yeni soluklar katmak lazım;)Dikkatli olacağına eminim zaten bezelye:)Aşk ına bunu borçlusun:)) Aman ne çok yazdım:)Diyeceklerim bu kadar bezelye:)

    YanıtlaSil
  6. Eline sağlık çokta güzel olmuş yorumların bence. .. evet siyah benimde favorim ve bu yazı kaçırmamak gerek. .. dövmeyi çok seviyorum kendini anlatmak için iyi bir yol bazen kendine bile anlatman gerekiyor kendini... :) dikkat evet öyle olmak gerek her zaman... hosgeldin buralara tekrardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş buldummm...Sen haber ver yeter:) Ben genelde telefondan hallediyorum birçok şeyi,bilgisayarı fazla açmıyorum.Sen haber verince baktım hemen:)
      Dövmen süper olmuş.Çok beğendim zaten:) Hayırlı olsun tekrardan bezelye:)

      Sil
    2. Evet aynen note II islerimi keyiflerim ile birlestirdi... :) cok tesekkur ederim bende cok begeniyorum hele hele beyaz gölgeden sonra iyice belirginlesek... :)

      Sil
  7. dövme işini kıskandım bezelye :(

    ben hala kafamda ne yaptırıcamı bulamadığımdan dövme yaptıramadım ama ilk işim o olucak!

    YanıtlaSil
  8. Hedef koymak iyi oluyor en azından daha sonra daha sonra diyemiyorum kendime... sen kaçıyor gibisin az kaldı mevsime yazın yaptiramazssin ona göre :)

    YanıtlaSil
  9. sende yakında benim dalga geçiğim futbolcular gibi olacaksın.Genelde maç izlerken söylediğim şu adama bak kitap gibi her yerinde bir şey yazıyor :) ama ikinci dövme hoşmuş.bazen bende özeniyorum ama yaptıramam sanırım.motora gelince çok tehlikeli bir tutku

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa tosbaga çok kabuğuna çekilmiş bir kaplumbağa gibi gördüm seni... ben seviyorum adrenalini motorda öyle birşey bir kere bin neler oluyor gör derim sana :) dövme iside ben sözümü tuttum yaptım yeni Dovmemi cokta guzel oldu oldu 5 tane sma hepsi bana beni anlatıyor gibi... soyle demek gerek erkeğin makyaji olan sakalindan sonra dovmesi gelir :)

      Sil
    2. biraz öyleyim vallahi kabuğumdan çıkmıyorum korkuyorum :) doğru tespitte her tarafına yaptırmakda ne derim ben arkadaş.5 azmı :) evet kollarda felan tamamda.

      benim bayan kuzenimin belinde de Only God Can Judge Me yazıyor :) kolundada balık kılçığı var kafası etli :) balık burcuda kendisi el bileğinde de geri dönüşüm işareti vardı :) ben beline yazdırdıgına şaşırmıştım :)

      Sil
    3. bak o biraz iddialı geldi bana evet öyle sadece Allah yargılayabilir ama bunu belirtmeye gerek varmı ki....

      Bende de kollarda 4 tane var sadece birde omurilikte ilk yaptırdıgım dövmem.. Ben çokk beğeniyorum ..
      Hem küçük ama anlamlı çizimler çok hoş duruyor bayanlarda.. Mesela balık kılçığı kafası etli onu biliyorum çokta hoş duruyor.. geri dönüşüm kutusuda çok muzurca geliyor hep bana.. kolaylıkla tarzını anlatıyor.. Mesela abartmış olmak istemem ama şöyle biri galiba kuzenin, biraz kendini beğenmiş ama sonunda ne olacağını bilen hayattan çekinceleri olan biri..:)

      tahlil yaptım ama çukura düştüm sanırsam :)

      Sil
    4. çok sever iddalı şeyleri :) bu yüzden zaten erkek arkadaşı olamıyor.malum erkekler kendini yönetmeye çalıştımı eyvahh :)

      çok kendini begenmiştir :) doğru tahlil balıkda balık burcu :) ondan.gariptir o biraz sevgilisine kızıp kafasını 3 çe vurduran bir hatun :) çekincesi pek yoktur aşk dışında

      Sil
    5. :) tahlil birazcık doğru ve kendini anlatmak içinde dövme yöntemini kullanıyor bulmuş kendini.... haksız saymıyorum :)
      İnsan onlarsız yaşabilir ama dostu olmayan insan acınası insandır benim için.... Fani bir dünya tosbağa bezelye...
      Her zaman da sevmişimdir iddialı insanları radikal gelmişlerdir bana:)

      Sil
    6. bir yere kadar bayanda biraz sırıtıyor sanki :) gençlikde bende yapardım ama artık yaşlandım :) ama gözü kara olmayı severim.

      Sil
    7. dövme candır ve gençlik içindedir insanın bezelye tosbağa

      Sil