27 Mayıs 2013 Pazartesi

SAKALLI ERKEKLER ve SAKALSIZ ERKEKLER




     Dikkat çekilesi bir konudur her gün traş olan erkek ile salla pati geziyor gibi gözüken ama her gün traş olan erkekten çok daha saçına sakalına dikkat eden erkeğin karşılaştırılması...  Yapılan çoğu araştırmaya göre kadınlar bakımsız görünen ama bakımlı olan, kul takılan, fit bir vücudu taşıyan, erkeksi tipini kullanmasını bilen tarzda erkeklerden hoşlanıyorlar.... Haksız da sayılmazlar.....
     Gel gelelim konunun esas post olması için yazılmış olan kısmına;

         ....................... SAKAL................... var mı ? .................... Yoksa SAKAL YOK MU?.............


      Her erkek ergenlik çağlarında çok fazla takılır bu konuya hemencecik sakalı çıksındır tek isteği, herkese hava atacaktır. Şunun şurasında gün gelir çoğu erkek hergün traş olmak zorunda kalır o erkeklerin çoğu o günlere lanet okur ama artık lisede değildir ve yapacak birşey yoktur.  Ama bazı erkeklerde bu hususta şanslıdırlar köse yarı köse durumdan dolayı askerlikten muhaf tutulurlar ama gel gelelim belli bir kesim vardır ki bunlar keyifleri gibi sakal bırakabilir veyahut farklı farklı şekillerde kullanabilirler en önemli erkek makyajını, işte bizim konumuzda budur ve nasıl karşılanır karşı cinsler arasında.....

   
İlk başta bunun için örnekler ile yolumuza çıkalım sakalın çeşitlerinden başlayabiliriz....






 Şimdide sakalsız arkadaşlara bakalım durum nedir;

     Yok yok ben almayayım ve şurası kesin aman diplomatik bir işte bana hiç vurmasın dağ gibi adamlar dünyayı kasıp kavuran adamalr bu hale düşüyorlarsa ben orman adam olmaya razıyım... Berberin yanından geçmem orası kesin ahaliii....













Not: Bu postun sonucu bezelye emrilyo için mutlu bitmiştir çünkü yılın 360 günü sakallı gezmektedir:)

48 yorum:

  1. sakal favorim hatta mümkünse düğünümde bile (olursa) damat bey kirli sakallı olsun. sakalsız olur mu yahu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur soylerim damada bezelye Mia... ama ortalık karışık instagram da herkes sakalsiz diye çırpıniyor :)

      Sil
    2. benim fikrim kesinlikle sakaldan yana. her zaman bu böyleydi :)

      Sil
    3. Aynen mia sakal erkeğin en özel makyajıdir :)

      Sil
  2. Bilemiyorum ki... Sakal var, sakal var yani. Kimisi her zamanki gibi beceremiyor. Ama bence sakalsız iyidir ya. Hele bıyık hiç olmasın. :)
    Yine de büyük konuşmamak lazım. Genel tercih -sız dan yana ama. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok seni biraz bu konuda kaygan gördüm ben :)

      Sil
    2. :) :) yok yok.. büyük konuşmak istemedim sadece. :)

      Sil
    3. anlaşıldı merkez :) sakalın iyisi makbul gibi gibi :)

      Sil
  3. kesinlikle sakal diyorum erkeğin süsü sakalıdır NET :) kirli sakal zaafı var bende de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha bende de var o zaaf....:)

      Sil
  4. Sakal severim ama yakışana ;) kirli sakal candır, sevilesidir. Sanada yakışıo kesme sakın. Amaa yakışmayan lazer yaptırsın bütün suratına o kadar da netim:)bıyığınsa her türlüsüne karşıyım. Oluru yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaj net bezelye konuyu kesip attı. ..:)

      Sil
    2. Aynen uzatmaya lüzum yok:-D

      Sil
    3. Şunun surasinda sakalin bittiği yer :)

      Sil
  5. Dedim zaten :) Tekrarlıyorum (Kirli sakal Aşk'tır... Hele kokusu sinmiş se)

    Ama tabi o sakal 3 numara saçın bitimindeyse pek olmuyor gibi :( Yani hem sicim gibi saçlar hem kirli sakallar
    :D

    İşte tamda böyle...


    Tercihim genelde Esmer erkeklerden yana olduğu için resimdeki beylerden pek örnek gösteremeyeceğim ama belki biraz George Clooney...

    YanıtlaSil
  6. kirli sakal favori durumda...Koku olayı ayrı bir bakış açısı ve saygım var erkeğin kendi kokusu önemli...
    Saç ile ilgili benimde kafam karışık ya çok tarz bir kısa saç onunda pek örneği yok yada resimlerden vermek gerekirse george clooney nin saç boyutu olabilir ama konumuz bu boyutta sakal :)

    YanıtlaSil
  7. Bradley'nin ilk fotosu iyidir bezelye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin belli oldu sakalsiz erkek çöp torbasiz çöp kutusuna benziyor :) ağır oldu ama anladigim bu

      Sil
  8. İnstagramda beybifeys baba bezelyesi görseydik iyiyd :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Himmmmm benden çıkmaz öyle beybi beybi haller.. siz bulun birer tanede görelim beybi beybi :) ben ninniyi soylerim :)

      Sil
    2. Ahahaha koptumm:D peracım dert babası adamdan hayalindeki castinbiber çıkmazz. He saçı sakalı keserse de memur tipi çıkar ııhhh bozar... Böylesi orjinal ahahahah:-D

      Sil
    3. Sen kop kop bezelye..... ben boyle iyiyim kolay kolay sinekten kayma olmam ama saç konusu muamma:)

      Sil
    4. hayalimde hiçbir zaman castin yatmadı be bebeğim :D kabus olsa olsa olur castin:D

      Sil
    5. Eee o kadar resimden onu bulduysan vardır bir ilgi :)

      Sil
  9. Yahu guzelım kıvanctan sogudum kose kose ne o oyle;) benkı sakalı bıyıgı sevmem en azından 3 numaraya kadar gıderı var ;)) dıyorum koselerede allah yardım etsın dıyoree;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle fena oluyor onu anlatmak için iyi bir yontem bizimkisi. .. 3 numara bayagi sakal olur ona göre. . Ne sevmem diyenler gördük bu arada en sonunsa anlastik bir orta noktada :)

      Sil
    2. Max. Kıvanctakı boy dıyerek kıvırıyoree;)) ahh kıvancım ıyıkı varda cıtayı yukseltıyo;)

      Sil
    3. Oda olmasa ne yapacak bi Türk Erkeği

      Sil
  10. Acık elını tasın altına koyacak kendıne bakacak mecbuur;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAs kaygan ondan korkuyor türk erkei, :=

      Sil
  11. Korkak dersen onun ıcın ayrı bı post gerek tek kelıme yetmez anlatmaya;)) korkak dııl tembel!!!

    YanıtlaSil
  12. Vay arkadaş bildiğin fanclup oluşmuş burda =) neyse yorum yapacak tek erkek olarak sakalı seviyorum ve bende mesleki rahatlığımdan dolayı bırakabiliyorum ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstat sür keyfini derim sakalin.. hem senin blogunada uğruyorum haberin ola :)

      Sil
    2. hahaha eyvallah ben uğrayamıyorum yaw bu seferde, tatil moduna giriyorum yavaş yavaş, elimde can çekişen bir kaç iş kaldı kurtulsamda rahatlasam..

      Sil
    3. Kaç ustad tatil candır... benim yerimede bira deniz kum yap emi

      Sil
    4. Bırak şimdi kaçarsın sende dövmeler falan o biçim ;D haha

      Sil
    5. Dovme tutkum oldu benim... sen iste ufaj birşey yaptirirz istersen ... iyi düşün

      Sil
    6. Fazla görünmeyen bir yerde anlamlı bişiler olabilirdi aslında ;) hocam arada bakıyorum instagrama kilo aldın üst göğüs falan iyi görünüyor =D bi ara yazarsın göğüs programını..

      Sil
    7. Olur üstat ama benim program baska birsey ilk iş öteki postta anlatmak olsun tekrrdsn :)

      Sil
    8. crosfitmi ? merak etmiyorum değil nasıl tepki verir vücudum !?!?!?

      Sil
    9. Evet bak bu gece bir post yazayım bunin icn istersen

      Sil
    10. Yaz tabi ilgilendiğin birşey sonuçta belliki iyide gidiyor.

      Sil
    11. Ok kardeşim... kolay ama çok korkulacak birsey degil sonucta

      Sil
  13. Surat bebek gibiyse hiç sakala bulaşmamak gerek bence.
    Kıvanç'ın sakalsız fotosu benden geçer not aldı :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bezelye lily ilk başta buraya hosgeldin. ... sakal erkeğin makyaji gibi gibi ama kivanc makyajsız da güzel o kesin :)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Yazi yazıldı bilem :) ama 1. ve 2 . Level icin :) altina ufak bir eklemeden sonra yayinda :)

      Sil