25 Şubat 2013 Pazartesi

NOKİA ZORLA NOTE II ALDIRACAK....



       Yeşil yeşil bezelyelerime selam olsun artık benimde güzel mi güzel bir NOTE II küçük laptopum var duyduk duymadık demeyşn ona göre ama tabiki sebeplerimzide var öyle canımız istedi de aldık durumu yok anlayacağınız..
 
     Son 2 yıldır Nokia C7 cep telefonu kullanmaktayım. Etrafımdaki büyük bir kalabalık beni tahrik etmeye çalışsa da uzun bir süredir bütün sıkıştırmalara karşı dirençli halimi koruduğumu düşünüyorum. C7 bir telefondan istedidiğim bütün özellikleri zar zorda olsa karşılamasıyla benide zorlu durumlarda bırakmıyordu. Ama artık gözümde fazlasıyla Note II'ye kaymaya başlamıştı. Ama hemen almayı da düşünmüyordum.. Bizim tosbağa ölsün öyle yolumuza çıkarız edalarındaydım anlayacağınız. Gel gelelim geçen hafta sonuna doğru elimden kaçmaya çalışan C7 cep telefonumun ekranı tuz buz olduğu anda sırasıyla artık kendine bir telefon bak der gibiydi.. Gün içinde sıkışan parayı çıkartıp yeni ekranıma döndüğümde ohh şimdilik idare eder derken ertesi gün artık ben çalışmakta istemiyorum diyerek greve giderek gün içinde sadece canı istediğinde oda çok cansız olduğundan olacak zar zor çalışmaya başladı ve bana, Note II'ye kavuşmak için başka çare bırakmadı..

    Artık bundan sonra süper bir Android Note II ile dost olma zamanı geldi.. Süper bir cep telefonu olan Note II bundan böyle benimdir....
     Çok büyük dediğinizi duyar gibiyim. Ama benim gibi nerede olduğu belli olmayan bezelyeler için.. Tablet laptop heran yanında bulunduramayanlar ama bulundursa faydasını görecek olanlardan olursanız. Büyük olmasının faydasını görürsünüz der çeker giderim bezelyeler....
Memnun kalmayı iple çekip eski dostum C7 yi de unutmayarak dostluğumuzun kanıtı olarak yatak odamın çekmecesine kaldırmış bulunmaktayız.. Ama pili çıkık vaziyette ceza olsun diye bezelyelerimmm...

 Benim adıma şu anlık mutlu son gerçekleşti ve NOTE II avuçlarımda, artık daha çok resim daha çok çalışmak lazım.. Öpüldünüz..


                                                                                                         KURTLU BEZELYE EMRİLYO

8 yorum:

  1. Çalışmalara aynen devam kurtlu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım şampiyonluga az kaldi arzulu erkek

      Sil
  2. Hayrını gör Begit!
    Artık daha çok post, daha çok foto bekleriz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler bezelye Semi... Aynen öyle daha cok foto ve post ve daha cok keder belki :)

      Sil
  3. hayırlı uğurlu olsun.

    ben bir blackberry kullanıcısı olarak, iphone göz koydum ama bakalım ne zaman ekranım tuz buz olacak orası ayrı.

    ayrıca işin ne ki, sürekli hareket halindesin bu da ayrı bir sorun.

    ve ekran evet inanılmaz büyük, çantada bile deli yer kaplar ki ben mont cebinde taşımayı tercih ediyorum kış boyunca, yazında kot cebi oluyor SIĞMAZ Kİİİ :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iphone güzel telefon ama ben bir telefondan laptop, ipad, fotograf makinası telefon özelliklerini aynı anda istiyorum galiba açgözlülük tabi biraz:)
      evet inşaat sektöründe çalışıyorum ben onun içinde dışarılardayım gün içinde genelde ama iyi oluyor böylede

      Sil
    2. kolay gelsin baba bezelye :)

      Sil
    3. Tesekkurleer bezelye pera

      Sil