26 Aralık 2012 Çarşamba

DİKENLİ YILBAŞI AĞACI


Herkesin merak ile beklediği yılbaşına artık 1 haftadan daha az bir süre kaldı. Bu aralar bloglarda en çok gözüme batan postlar yılbaşı süsleri, evlerini yılbaşına hazırlayanlar, kendilerini yılbaşına ayarlayanlar, programlar ile hazırlananlar gerçi benimde bir yılbaşı programım var  ve tabi ki hediye yağmurları postları olmakta, benim keyfimin biraz git gelli olmasından birazda aman efendim niye biz millete uyuyoruz millet bize uygun havasından ama bu şekilede kimsenin uyacağını sanmıyorum ama neyse diyorum.

İşte yılbaşındaki özenle hazırladığım ağacımın kısacası kaktüsümün resmini buraya koyuyorum sevgili bezelyeler.. Şuanlık etrafı hediye olarak boş durmakta ama bunun kadar küçük bir kaktüsün altına hediye bulabilirseniz bende alabilirim hayır demem anlayacağınız... 

Arkadaki noel baba isteksiz sanki...

Noel Baba yanıyor sanmayın sorun yok

Not: Kaktüs kesilmemiştir ve uzun bir ömür ofisimi süslemektedir ve çok büyük bir ilgi olmaz ise bu hayatını devam ettirmeyi düşlemektedir. 

10 yorum:

  1. hahahaa sesli güldüm :D delisin sen :D sipperr olmuşşş kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana kaktüsüm ile sesli güldürebiliyorsam bezelye :)

      Sil
  2. Kaktüs süsleyeceğini biliyordum ben:))
    Sevgili Muzurella`nın yorumlarında yazmıştın. Mert adamsın, dediğini yapıyorsun Begit:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya öyle gözüküyorum sadece :)
      Hem senden de özel yetiştirilen çam ağacı bekliyorum unuttum sanma takipteyim Usta bezelye :)

      Sil
    2. Çam ağaçlarını nasıl getireyim oğlum buraya:))))
      Öyle bir teknoloji yok henüz Begit:))

      Sil
    3. hehehe bizde burada üretiriz bezelye... :)
      Burdan da satarız kimseye söyleme emi ikimiz arasında kalsın :)

      Sil
  3. Çok şahane olmuş. Severim kaktüsleri. Bende de vardı ama bu kadar büyüyemediler, öldüler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Uyuşuk ... Bakalım daha büyüyecek mi? :)

      Sil
  4. güzel olmuş. bende annemin çiçeklerini süsleyeceğim bu gidişle :))

    YanıtlaSil
  5. çiçekler güzeldir ama hayat gibi solmayanları gerekiyor insana :) bezelye

    YanıtlaSil