15 Ağustos 2012 Çarşamba

KAVURMALI YUMURTA

Sahur yaklaştımı stres yapar oldum evde ne yiyeceğim diye... Ama dün aklımdaki fikir can alıcı oldu bir anda parladı, fikir müthiş tabiki malzemeler lazım hemececik..
 Liste şöyle,
-Yağlı küçük bir parça Kavurma, (Ama benim ki büyük parça ona göre he)
-İki tane organik yumurta,
-Bir adet büyük tırnak pidesi,
-Bir adet baş parmak,
-Bir adet işaret parmağı,
El emek göz emek parçaladığımız kavurmaları tavaya atıyoruz ve altını açıyoruz o arada elimizde kalan parçalarıda çaktırmadan ağıza atıyoruz. Yanıma yaklaşan Paşa ya (kedimiz) ufak bir parça verip tehlikeyi savuşturup işime devam ediyorum. Yağların erimesiyle yumurtalarıda kırıp masaya doğru yaklaşıyorum.Oturduktan sonraki durumu siz anlayın...
Not: Çatal kullanmadan yendiğinden dolayı tırnak pide işaret parmağı ile baş parmağa sıkıştırılır.Tavaya doğru katlanıp löpürt diye indirilir...
Gerisini siz düşünün bakalım....

17 yorum:

  1. Emrilyo'dan ramazanda acımasız lezzetler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acımam yerim Mr.E severim seni canım benim senide yerim ona göre az kaldı az ... bitsede sabah öğle akşam yesek yaaaaa

      Sil
    2. Çok kilo yapar ya la :)

      Sil
    3. varsın yapsın Mr.E ramazanda zaten kilo alınır abi yapacak birşey yok ...:)

      Sil
  2. Tarif tamam, aclik tamam da bu yazi sekli ne Begit böyle!!!
    Yazarken sanirim tekrar yiyor gibi hissedip kaybetmissin kendini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatifo ve yazı için yorumuna teşekkür ederim Semi... Evet yazıyı yayınla dedikten sonra ön izlemeye de baktım... Ama sonrası telden takip ondan farkına varmamışım Semi.. Yarın ilk fırsatta sorunu çözerim.. Tekrar teşekkür ederim ilgin için

      Sil
    2. Tatifo,?,?((:)!!,::)@&),

      Sil
    3. Bu şifreyi çözemedim Semi haberin ola :)

      Sil
    4. Kendi yazdigin yoruma baksana: "tatifo ve yazi icin..."diye baslayan:))

      Not: Yaziyi hala düzeltmemissin, gözüm üstünde Begit:)

      Sil
    5. hahaha sorma Semi haklısın oturacağım bugün hiç etli bölgenin üstüne :) ama aklımda ilk iş düzeltilecek .. Telden zor oluyor birazcık hem uzaktasınn diye kaytarıyordum ama hoca heryerde buluyor beni

      Sil
    6. Bak yazı biraz düzeltildi Semi ... Daha dikkat edeceğimi belirtmek isterim buradan :)

      Sil
    7. Sayfani acar acmaz düzeltilmis yazini gördüm ya, bugün rahat uyurum artik Begit:)

      Sil
    8. derdim o zaten semi...
      Blogerların rahat yaşaması ;)
      Sende de iyi hşkayeler olmuştur şimdi he hamburg da..
      Bu ara hiç yazamıyorum yaa zaman olmuyor gecelere sıkıştırmam lazım güzel şeyler artık.. yoksa boşlayacaksınız beni :)

      Sil
    9. Yok ya o kadar kolay degil boslamak:)
      Bilir misin bilmem, bazi bloggerlarla frekans tutmasi yasarsin. O zaman zordur birakmak, hastalik yapar insanda yazilar:))

      Yaz aylarinda dise dokunur yazan azinlik zaten. Deniz-kum-havuz-günes kelimelerinden olusan satirlar eslik ediyor yazilarin coguna...

      Sil
    10. Eee tabiki bendeki konular toz toprak olunca farklı geldi dimi :) hem bırakma zaten memnunum senden ; bak çokta kafiyeli oldu

      Sil
  3. Emir, sana tavsiye eti daha küçük.parcalara ayır, bir de pul biber. Sabah yiyoruz ailece mis :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük parçalar mideye gitti umut... Kıyamadım onlara.. Evet haklısın pul biber resimlerden sonra kondu... Onsuz olmaz evet :)

      Sil